31 Mart 2008 Pazartesi

bireysel gol sevinci...

malum futbol takım sporu.beraber bişeyler yapmaya çalışıyorsun,yeniyorsun,yeniliyorsun,mücadele ediyorsun,madara oluyorsun,gol atıyorsun...işte burda bazen bizim bencil golcümüz golü tek başına kutluyor.yanına kimseyi yaklaştırmıyor,formanın altındaki sevgilisine mesaj yolladığı yazılı tşortü gösteriyor ben de ifrit oluyorum.bu arkadaşımızda mısırlı,Mohamed Aboutrika.el-ahly de oynuyor.afrika kupasında mısır-sudan maçında golü atınca Gazze'ye selamı çakıyor.sonrasında da sarı karı görüyor tabi...mevzu gerçekleştiğinde israil gazze'de yine ortalığı birbirine katıyormuş.mevzu gerçekleriken ben buralarda olmadığımdan tam bir bilgim yok.yanlız birde dünya kupasında gana'lı john platsil diye bir adam vardı.çek cumhuriyeti maçında takımı gol atınca israil bayrağı açmıştı.sırf hapoel tel-aviv'de oynuyor diye.şimdi west ham united'da.kart görmemişti.herhalde mohamed ,platsil'de kart görmüş olsa üzülürdü.en azından ben üzülürdüm...

Hiç yorum yok: