18 Nisan 2008 Cuma

bu asansör 3 kişilik

kocaelispor,antalyaspor ve eskişehirspor taraftarları arasında bir dostluk var.nedenini bilmiyorum.bursaspor ankaragücü kardeşliğinden sonra oldu bunlar.herkesin kardeş kulübü var artık. güzelce misafir ediliyor.yakın deplasmanlarda gidip destek olunuyor.ortak düşman ediniliyor.kardeşlik,dostluk pekişiyor.
geçen hafta antalyaspor sakarya deplasmanındaydı.ee rakip körfezin ezeli rakibi sakarya olunca kardeş antalyaspor'a destek lazımdı tabii ki.bir sürü olay çıktı.neden olabilir acaba.bu maçtan bir gün öncede körfez malatya deplasmanında madara oldu.geçen sezon son haftalarda malatyaspor'un ilk iki iddiası varken iddaasız kocaelispor malatyaspor'u 3-2 yenmiş,yoluna taş koymuştu.bu sene rövanşı aldılar.bu akıllarına geldi mi bilmem.bu rövanşla kocaelispor da işler zora girdi.bu hafta çok önemli eskişehir maçı var.eşkişehir kardeş kulüp kolayca alınır bu maç.ama onların da çıkma umudu olmasaydı.50 otobüsle geliyorlar.trenle gelenler,şahsi gelecekler.3000 bilet istiyorlar.tamam asansör 3 kişilik ama ilk önce 2 kişi biniyor.bu hafta kardeşlik bozulabilir.benden söylemesi.
  • kocaelispor kaptanı haydar koç kadro dışı bırakıldı.başkanı icraya vermiş.herkes bişeyler söylüyor.kim haklı bilinmez.yanlız haydar'ın demeci çok hoşuma gitti.." bu şehirde doğdum,bu şehirin takımını tuttum,bu şehirin takımında oynadım.bu sezon sonu ayrılıyorum. süper lige çıkmış bir takımın kaptanı olarak ayrılmak istiyorum.kadrodışıyım sahada katkım olmıyacak.bu hafta tribünde taraftarlarlar birlikte izliyeceğim maçı." bakalım tezahurat yapacak mı?merakla bekliyoruz..

Hiç yorum yok: