15 Nisan 2008 Salı

panini albümleri






ilgilnenlerin ,bilenlerin çoğu aynı şeyi söyler.efsanesi euro96 albümüdür.bende o albümle başladım bu işe.eşşek kadar oldum hala daha devam ediyorum.yeni albüm çıktığını duyunca kalbim hızlı hızlı atmaya başladı.hemen albümü edinip çıkartmaları toplamaya başladım.birde eski albümleri karıştırdım.resimleri burdan yayınlamaya karar verdim.inşallah ilgilenen çıkar.muhakkak benim gibiler var önemli olan onları bulmak.ben deli değilim..burdan rene van de kerkhoff,mert korkmaz,brain laudroup sana sesleniyorum.gelirken çıkartma al da gel.o anladı kendini.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben de ilgileniyorum hocam panini albümleriyle,bende 82 dünya kupasından euro 2008 e kadar bütün albümler fazlalıklarıyla war,değiş tokuş yapmak istersen,
paninicollectorfan@gmail.com
adresine mesajını bekliyorum :)